Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Tommy Russo
District 1
Tommy Russo

PROFIELAantal berichten : 34
Registratiedatum : 13-05-17
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 09, 2017 8:48 pm

Ik ook niet, maar Twitter wist het wel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 16, 2017 4:10 pm

Belated happy book lovers day!

Ik loop inmiddels drie boeken achter :E Maar tegen verwachting in heb ik in Kirgizië wel een boek uit kunnen lezen (iets met kamperen/een rustdag waarop het bijna alleen maar regende). Into Thin Air was wel een cool book though. Ik heb wel een beetje af gezien van mijn plan om Mt Everest te beklimmen daardoor :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery Russo
District 1
Avery Russo

PROFIELAantal berichten : 106
Registratiedatum : 02-10-16
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo sep 20, 2017 10:34 pm

Dusssss. Zijn er nog meer mensen gezwicht voor de 20th anniversary editions van HP 1? Because I know I have. Ik heb ze wel via the book depository gekocht, zodat het iets minder een rib uit mijn lijf was, maar t was nog steeds een rib uit mijn lijf. Oops.

En dan komt nu het bericht dat twee van mijn favoriete auteurs net nieuwe boeken uit hebben, maar mag ik ze niet kopen van mezelf. Of althans, nu nog even niet. Kijken hoe lang ik het volhoud, want ik heb de impuls controle van een dode cavia

Hoe gaat het met iedereens reading challenge eigenlijk?
Ik heb de mijne teruggeschroefd van 65 naar 52, omdat ik Stress kreeg over mijn reading challenge en dat is natuurlijk niet het idee. Op dat doel loop ik overigens ook vijf boeken achter, maar dat is iets minder AAAH paniek dan de vijftien die ik eerst achterliep. Want yeah, reading moet leuk zijn en niet een klusje en het begon steeds meer op een Ik Moet Dit Doen te lijken ipv een YAY dit vind ik leuk. Dus dat. Ik zit nu op 32 boeken Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo sep 20, 2017 11:05 pm

xDDDDDD Awww. Ik ga voor de geïllustreerde versies, heb ik besloten. Dat vind ik dan wel genoeg voorlopig.

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik achterloop op m'n challenge (vast een boek of 7), maar ik ga ook even niet kijken. Want ik ben best lekker aan het lezen en, zoals je zei, lezen moet leuk blijven. En die challenge komt nog wel. Of niet. We zien wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Olsen
District 3
Raven Olsen

PROFIELAantal berichten : 35
Registratiedatum : 01-03-17
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 19

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do sep 21, 2017 11:07 am

Ik had gehoopt het in de zomervakantie wat in te halen, maar ik loop nog steeds 5 boeken achter ^^" Maar goed, ik heb ook een paar vrij dikke boeken gelezen waar ik lang over deed (die overigens wel goed waren! Ik kan V. en Dokter Zjivago aanraden :3), dus dan is het ook niet zo verwonderlijk. Ik zie wel of ik het vanzelf nog inhaal, ik ga er geen speciale moeite voor doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do sep 21, 2017 8:53 pm

Avery Russo schreef:
Dusssss. Zijn er nog meer mensen gezwicht voor de 20th anniversary editions van HP 1?

Alleen Ravenclaw en Hufflepuff. (Nou ja, die van Ravenclaw is dan dus die van mij, en die van Hufflepuff van Anita. Maar ze staan mooi naast elkaar Razz)

En 52 is alsnog insane.

*checkt Goodreads*

Ik loop twee boeken achter. Maar ook wel redelijk wat dikke boeken gelezen dit jaar. En het een en ander gelezen dat niet meetelt als voor de Reading Challenge ^^;

Ik ben nu bezig in Oorlog en Vrede, die op zich best snel leest, maar ook heel lang is, dus daar doe ik nog wel een maand over. En in Batavia, die ook wel snel leest, maar ook een beetje apart geschreven is. Die hangt ergens in het midden tussen een informatief boek en een roman, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Duncan Williams
District 4
Duncan Williams

PROFIELAantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-06-15
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 22, 2017 9:09 pm

Ik heb geen Reading Challenge, want stiekem lees ik helemaal niet zoveel. Nooz Ik ben nu wel bezig in Outlander, en voor mijn verjaardag heb ik het tweede deel gekregen. Ik had ook een boekenbon gekregen, en daarvoor heb ik Classic Victorian and Edwardian Ghost Stories en deze gekocht. Smile Ik kan wel weer even vooruit dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za sep 30, 2017 3:12 pm

Is  Classic Victorian and Edwardian Ghost Stories er één met vooral de superbekende verhalen zoals A Christmas Caroll en zo, of ook wat minder bekende schrijvers? (Is-ie aan te raden? Razz)


Ik kwam vandaag op een oud forum een oud topic tegen over book covers... en nu was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoeveel waarde jullie aan book covers hechten. Of je een boek wel koopt als het een lelijke voorkant heeft, en hoeveel het over het boek moet vertellen en wat je nou echt de mooiste voorkant ever vindt...

Ikzelf heb de tekening van deze altijd heel mooi gevonden (laten we het over de rest van de opmaak niet hebben):

Books! - Pagina 22 Hobbit-2

Als ik het me goed herinner heeft Tolkien die zelf getekend, maar het kan zijn dat ik in de war ben met een andere cover. (By the way, de Alan Lee covers voor The Hobbit en LotR zijn ook tof.)

Andere favorieten zijn de book covers van Terry Pratchett's Discworld, die getekend zijn door Josh Kirby:

Books! - Pagina 22 Pic_tpdwsghc

Zoveel details, zo'n leuke stijl! Maar de nieuwere hardcovers zijn ook echt heel gaaf.

Books! - Pagina 22 8b85b9f6ce9ac5ba8550abce2362a6c9


Deze heb ik nog niet gelezen, maar ik heb er hele hoge verwachtingen van en de voorkant is echt damn pretty:

Books! - Pagina 22 9781408862261

Ik kan nog wel even doorgaan met het posten van afbeeldingen, ha ha. Het is jammer dat book covers maken geen big business is, anders zou ik van baan veranderen Innocent

Ik wilde gaan vertellen dat ik over het algemeen geen fan ben van covers met herkenbare mensen erop, omdat dat je vrije interpretatie van karakters best wel kan verpesten, maar toen realiseerde ik me dat er best wel heel veel karakters op de covers van Discworld staan. Haha. Nou ja, uitzonderingen moeten er zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za sep 30, 2017 3:53 pm

Ooooh book covers <3 Ik ben dol op mooie covers.

Voornamelijk covers met een minimalistische stijl:
Books! - Pagina 22 The-hobbit

Of juist met een coole illustratieve stijl (zoals The Trees hierboven, ziet er echt cool uit!).

Een mooie cover kan me echt wel overhalen om een boek te kopen, maar vaak wilde ik het boek dan toch al hebben en dan is de mooie cover die ik tegenkom het excuus om het nu te kopen. Dit is letterlijk gebeurd toen ik Equal Rites van Terry Pratchett kocht, daar heb ik de nieuwe hardcover versie van.
Overigens hebben de Discworld covers van Josh Kirby een heel apart plaatsje in m'n hart. Normaal gesproken zou ik de illustratiestijl vreselijk vinden, maar het absurde van die stijl past zo goed bij de boeken (ook vrij absurd). En ik vind het heel tof hoe de cover eigenlijk al het hele verhaal in het boek vertelt, als je maar goed genoeg kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za okt 07, 2017 12:32 pm

Ik probeer me voor te stellen in wat voor andere situatie ik de stijl van Josh Kirby tegen zou kunnen komen, maar volgens mij zou ik het dan alsnog wel een leuke stijl vinden. Not sure though. Het leuke eraan is inderdaad dat je steeds meer van het verhaal ontdekt in de cover.

Ik ben gisteren begonnen in De Oceaan Aan Het Einde Van Het Pad, van Neil Gaiman. Die heb ik geloof ik ook wel een beetje gekozen op basis van de cover ^^;  

Spoiler:

En omdat Neil Gaiman toch best een beroemde schrijver is en ik nog nooit iets van hem gelezen heb... Ik ben benieuwd Razz

Batavia eerst uitgelezen. Daar heb ik mixed feelings over. Het verhaal is echt gebeurd en heel indrukwekkend/cruel, maar niet echt goed overgebracht, waardoor het niet per se heel geloofwaardig is. Oke. Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het moeilijk is om zo'n verhaal op een geloofwaardige manier over te brengen. Teveel moordzuchtige mensen die als enige motief hebben: God bestaat niet/God is in iedereen, dus mag je elk idee uitvoeren dat in je opkomt. bounce


Edit: Oh ja, wat ik eigenlijk wilde zeggen: gaat Netflix echt een nieuwe serie maken van Watership Down? Nooz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Duncan Williams
District 4
Duncan Williams

PROFIELAantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-06-15
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 22, 2017 11:38 am

Tyrell Peak schreef:
Is  Classic Victorian and Edwardian Ghost Stories er één met vooral de superbekende verhalen zoals A Christmas Caroll en zo, of ook wat minder bekende schrijvers? (Is-ie aan te raden? Razz)

Er staan wel bekende dingen in (The Tell-Tale Heart van Edgar Allan Poe, en verhalen van Charles Dickens, William Scott en Le Fanu), maar ook minder bekende. A Christmas Caroll staat er in ieder geval niet in. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet zo ver in ben, want ik heb nog een hoop andere boeken die ik moet lezen. Innocent En daarom heb ik nog A Christmas Caroll gekocht en Belgravia van Julian Fellowes. Hij heeft ook het script van Downton Abbey geschreven en eigenlijk klinkt het wel een beetje hetzelfde, maar ik ben wel benieuwd. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo nov 01, 2017 8:30 pm

Avery Russo schreef:
En dan komt nu het bericht dat twee van mijn favoriete auteurs net nieuwe boeken uit hebben, maar mag ik ze niet kopen van mezelf. Of althans, nu nog even niet. Kijken hoe lang ik het volhoud, want ik heb de impuls controle van een dode cavia

Mijn dode impulscontrole heeft ervoor gezorgd dat ik inmiddels van de twee heb gekocht en gelezen and it was fabulous and I have zero regrets. Well. Maybe a few. But they are tiny.

36/52 boeken gelezen btw

Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo nov 01, 2017 9:17 pm

Volgens mij heb je nergens gezegd welke twee boeken het zijn. Suspect *hint*

24/30
Ik ben nu bezig in Wij Waren Hier van Karen Walker. Voor het eerst dat ik een Nederlandse titel mooier/toepasselijker vind dan de originele Engelse, voor zover ik me herinner (The Age of Miracles heet-ie in het Engels).
En ik ben bezig in Jonathan Strange en Mr. Norrell, die heeft echt een heel prettig sfeertje. (Als je van 19th century England houdt, that is.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Madelynn Bristow
District 7
Madelynn Bristow

PROFIELAantal berichten : 466
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Winnares HS2
Leeftijd: 19

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo nov 01, 2017 9:21 pm

WEEEEE WEEEEEERE HEEEEEEEERE *schraapt keel *

Ik loop drie boeken achter en heb daarmee wel twee hele boeken gelezen. Waar Foeksia en het Spookhuis één van is. (tbf, die hebben we wel like vier keer gelezen in totaal. Hardop. En een keer in front of children.)

Maar goed. Nee. Dat gaat niet heel soepel dit jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo nov 01, 2017 9:31 pm

Hahaha.

Het waren Heks van Camilla Läckberg (deze heb ik inmiddels) en Selfies van Jussi Adler-Olsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelynn Bristow
District 7
Madelynn Bristow

PROFIELAantal berichten : 466
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Winnares HS2
Leeftijd: 19

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo nov 01, 2017 9:38 pm

Oh, ik heb eindelijk IJsprinses van Camilla Läckberg gekocht! (Ja, ik wilde per se bij boek 1 beginnen, dus daar gingen we voor).

Boeken kopen was dit jaar overigens geen enkel probleem. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo nov 01, 2017 10:07 pm

@ Soot: Verstandig! Want in de verdere boeken wordt heel veel teruggehint naar dingen uit oude boeken, dus op volgorde lezen is een aanrader :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do nov 02, 2017 8:48 pm

Madelynn Bristow schreef:
WEEEEE WEEEEEERE HEEEEEEEERE *schraapt keel *

That... might have been the reason why we picked it up in the first place. Innocent
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr nov 17, 2017 10:29 am

Yay, nog maar drie boeken voor mijn reading challenge. Is het valsspelen als je expres dunne boekjes uitkiest? Innocent

Ik heb eergisteren "Ik moet nog even kijken of ik kan" uitgelezen. (Of, zoals ik het vaker noem, omdat ik de titel te lang vind: Het Introvertenboek)
ZO. Herkenbaar. En heel leuk geschreven, met lekker veel zelfspot. Very Happy
Eigenlijk lees ik nooit echt van dit soort boeken, maar mijn moeder kwam ermee aanzetten omdat ze ons hele gezin er zo in herkende. xD En nu heb ik natuurlijk 16 personalities test gedaan en wat dan wel weer leuk was, was dat ik dezelfde uitkomst had als mijn moeder en Anja, natuurlijk. Though, natuurlijk? Want waarom is zij een Raaf, en ik een Huf? en als er iemand is op wie ik (realistisch gezien) meer zou willen lijken, dan is het mijn moeder wel. (Klinkt dat raar? Idk?)
Anyway, leuk boek dus! Niet dat er heel veel nieuwe dingen in staan voor mensen die al van zichzelf weten dat ze introvert zijn (me), maar juist die herkenbaarheid is zo leuk. Zeker als je in een neerslachtige periode zit, waarin "Ik ben niet goed/leuk/gezellig/grappig/spontaan genoeg" het hoofdthema is. Dan is het toch fijn om even voor honderd procent begrepen te worden.
Of nou ja. Honderd procent? Ik moet er wel bij zeggen dat ik juist een ontzettende teamplayer ben en de voornaamste reden dat ik nog werk waar ik werk, is omdat we in zo'n leuk team werken. Blijkbaar ben ik toch weer niet zo honderd procent (trotse) introvert als ik dacht. Thinking

Dus. Dat wilde ik even zeggen. rabbit En nu ben ik Wallander gaan lezen, want daar had ik echt ineens serieuze behoefte aan. XD

Nog anderhalve maand tot het einde van het jaar, hoe staat het er voor met jullie challenges?

Oh, en over book covers gesproken. Ik vond die van de Twilight boeken altijd heel erg mooi. *mompelt iets over don't judge a book by its cover*

Books! - Pagina 22 Twilight+series

I like this idea:

Books! - Pagina 22 Harpercollins-twillight2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Xiomara Spurling
District 6
Xiomara Spurling

PROFIELAantal berichten : 150
Registratiedatum : 25-11-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Tribuut
Leeftijd: 13

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr nov 17, 2017 2:11 pm

Oh, that's pretty.

Met mijn reading challenge gaat het nog steeds dramatisch, dus ik denk dat december echt maar een Reading Month moet gaan worden :'D Heb wel echt heel veel boeken gekocht de laatste tijd, dus leesvoer genoeg iig. maar als ik slim ben, dan kies ik inderdaad wat dunnere boeken uit. :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Olsen
District 3
Raven Olsen

PROFIELAantal berichten : 35
Registratiedatum : 01-03-17
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 19

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr nov 17, 2017 3:30 pm

Pfft, ik moet er nog 12, dat gaat hem dus niet worden dit jaar :'D

Trouwens, hebben jullie op de Goodreads Awards gestemd? Er zat niet één boek bij dat ik heb gelezen :') Maar het heeft wel weer wat ideeën gegeven ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy Russo
District 1
Tommy Russo

PROFIELAantal berichten : 34
Registratiedatum : 13-05-17
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr nov 17, 2017 9:57 pm

Ik heb twee van de genomineerden gelezen en op beide gestemd :E
Verder heb ik 36/52 boeken gelezen en vind ik het niet cheaten om dunne boekjes in te zetten :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za nov 18, 2017 9:09 am

Ik heb er één gelezen (Fantastic Beasts), maar niet gestemd. En er stond er één op mijn to-read list, maar die staan hier nog niet eens in de kast, dus dan zit 'm lezen er ook nog niet in Razz

26/30 boeken gelezen. Ik ben volgens mijn GoodReads stats al jaren niet over de 29 boeken heen gekomen, dus ik hoop dat dat dit jaar wel net gaat lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za dec 23, 2017 7:45 pm

Iiiik heb mijn reading challenge van 30 boeken gehaald Very Happy Ik ben nog bezig in Narnia (alle zeven in één boek), maar ik verwacht die niet voor het einde van het jaar uit te hebben, dus die gaat mooi mee naar het volgende jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za dec 23, 2017 8:21 pm

Nice, gefeliciteerd!

Ik heb mijn challenge nu ook gehaald, volgens Goodreads :E 27 van de 26 boeken. Maar de laatste zes daarvan zijn comic books (en eerder in het jaar heb ik ook al een aantal comic books gelezen) dus dat voelt toch niet helemaal tellend. But oh well. Was never going to make it through another 800 page book before New Year's anyway. (Volgende boek dat klaarligt is namelijk The Wise Man's Fear van Patrick Rothfuss.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Books! - Pagina 22 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-