Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 That Sick Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: That Sick Thoughts | di jan 14, 2014 8:42 pm

Hallo Gast c:

Ik ben nog wel eens onzeker over mezelf, uiterlijk, etc. Iedereen. Ik kan daar diep van binnen nog wel eens depressief van worden, en dan komen er nog wel eens dingen in me op. Zinnen. Verhalen. Verhaallijnen. Vanalles.

En aangezien ik me nog wel eens kan verliezen in de depressieve delen van die verhalen, en mijn schrijfstijl en dergelijke wil blijven verbeteren, heb ik besloten ze met jullie te delen :]

Ik schrijf verhalen die ik zelf bedacht heb, mogelijk stukjes uit boeken die ik in mijn eigen woorden en met mijn eigen einde schrijf.
Sommige stukken van verhalen zullen in spoilers staan, omdat ik daar zelf bijvoorbeeld niet blij mee ben.

En niet te vergeten, tips en dergelijke zijn altijd welkom. Zoals eerder al gezegd, ik wil mijn schrijfstijl graag verbeteren, en dat gaat alleen als ik weer wat ik verbeteren moet. Ook zou ik het leuk vinden om te weten wat jullie ervan vinden.

En dan nu eindelijk een stukje:



The Kings Head
Spoiler:

En eindelijk, éíndelijk begon de in zwart geklede man voor ons met zijn bijl te zwaaien. Bezorgd keek ik naar mijn vader, die er zo vreselijk dicht bij zat. Een zoeven geluid vulde mijn oren, de zon werd flikkerend gereflecteerd en verblindde me. Nog één, twee, drie rondjes draaide de beul zijn bijl boven zijn hoofd rond. Tot alles in één klap veranderde. Letterlijk.
De in zwart geklede man draaide zich, met zwiepende bijl en al, om naar mijn vader en liet de bijl neerkomen op diens nek. Hij scheidde het hoofd van de romp. Door de kracht van de klap vloog het hoofd door de lucht en landde.. op mijn schoot. Gillend staarde ik in mijn vaders nietsziende ogen. Bloed stroomde over mijn jurk alsof iemand in het afgehakte hoofd een kraan open had gezet. Ik kon me niet bewegen. Ik kon alleen maar gillen en kijken. Ik probeerde het keer op keer, maar het lukte niet om mijn blik af te wenden.
Uit mijn ooghoek zag ik een zwarte gestalte op me afkomen. Iets blikkerde in de zon… Een enorme klap. Opnieuw verliet gegil mijn mond, maar ik deed het niet meer zelf. Mijn lichaam had alles overgenomen. Het beeld van mijn vaders hoofd op mijn bebloede schoot begon langzaam te vervagen, alsof de zon in versneld tempo onder ging. Maar dit maal was het een nacht zonder maan.

Flut, maargoed. Laat maar weten wat jullie ervan vinden ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts | di jan 14, 2014 8:54 pm

Wow. Creepy  Shocked Halverwege het verhaaltje dacht ik: jammer van de titel, want die verraad het al een beetje, maar toen kwam dat laatste er nog achteraan XD Ik vind het echt heel goed geschreven. Het enige verbeterpuntje dat ik nu kan bedenken is dat de laatste zinnen wat te lang doorgaan. Ik denk dat het einde sterker is als je echt eindigt met de klap (en dan eventueel nog een variatie op "Ditmaal was het een nacht zonder maan", omdat ik die zin gewoon leuk vind, haha), maar die twee zinnen daartussen weglaten, die ontkrachten het een beetje, voor mijn gevoel.
Oh ja, en dat eerste stuk hoef je echt niet in spoilers te zetten, want het is gewoon heel goed geschreven! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts | di jan 14, 2014 9:01 pm

Als ik het nu zo teruglees heb je zeker gelijk, die twee zinnen ontkrachten het geheel. Maargoed. Ik haal ze nu niet meer weg ;p

Maar heel erg bedankt! Het eerste stuk schrijven ging zo moeizaam.. Maar misschien was dat gewoon omdat ik het laatste deel zo graag wilde schrijven haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts | di jan 14, 2014 9:04 pm

Ik vind het wel een mooie short story! :3 Ben het er wel mee eens dat je "die twee zinnen" misschien beter weg had kunnen laten, maar los van dat: goed geschreven! (Toevallig Game of Thrones gelezen? Want daar doet het me echt heel erg aan denken. XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts | di jan 14, 2014 9:05 pm

Dankjewel! Nu wachten op nieuwe inspiratie Of een kleine inzinking, werkt ook altijd goed.

En nee, ik heb nog nooit Game of Thrones gelezen of gezien haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts | di jan 14, 2014 10:21 pm

Cool! Jammer dat het einde een vervolg-verhaal vrijwel uitsluit, want ik begon me echt allemaal dingen in te beelden terwijl ik het verhaal las (een land in opstand, een koning onthoofd, de prinses moet onderduiken... etc?) en ik vind het toch wel echt heel cool als je dat zo kunt schrijven, want blijkbaar heb je tot mijn verbeelding gesproken. Verder vond ik ook het deel in de spoiler leuk om te lezen - er was daar alleen één zin die mij wat in verwarring bracht:
"Met een soepele beweging sloten de gebruinde vingers zich om het hardhout van de bijl en tilden deze op tot hij over de schouder van de man lag."
Het kan aan mij liggen, maar bij het lezen van het laatste deel van de zin dacht ik: welke man? De persoon bij het schavot is toch een vrouw? En pas later realiseerde ik me dat het de beul zelf was (want bij 'de man' ging ik ervan uit dat het een andere man was dan de beul, omdat die het onderwerp van de zin al was...). Maar goed, dat is gekommaneuk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts | wo jan 15, 2014 8:42 am

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat dit het eerste stukje - zonder de dood van de prinses dan - zou worden voor een verhaal dat ik wilde schrijven. Inderdaad, met ontvoering en andere dingen enzo. Misschien dat ik dat nog wel een keer doe, maar ik was in dit geval even meer in de mood om iets depressiefs te schrijven ^,^'

En gekommaneuk wil ik ook horen, als dat het verhaal er beter op maakt of mijn schrijfstijl verbeterd, dus kom maar op ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

That Sick Thoughts Empty
Onderwerp: Re: That Sick Thoughts |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

That Sick Thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [DAG 1] Pounding footsteps, pounding hearts, pounding thoughts

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC :: Creatief-