Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Sponsoren || Who is in favor?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Davi Afolayan
District 11
Davi Afolayan

PROFIELAantal berichten : 59
Registratiedatum : 22-09-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landbouwer
Leeftijd: 14 jaar

Sponsoren || Who is in favor? Empty
Onderwerp: Sponsoren || Who is in favor? | za feb 04, 2017 12:35 pm

In de afgelopen Spelen hebben we allemaal wel gemerkt hoe lastig realistisch sponsoren kan zijn. Wat kan mijn karakter zich veroorloven? Hoe kom ik aan sponsoringen als ik geen Capitool karakter heb? Daarom zet ik deze lijst op om bij te houden wie op dit moment favoriet zijn en die, realistisch gezien, meer sponsoringen vanuit het Capitool mogen zouden verwachten. A'tjes, als jullie dingen willen aanpassen/helpen bijhouden, be my guest!

In Favor
Dit zijn karakters die sterk of slim zijn en die bovenal een goede kans hebben om te winnen. Lijst op hiërarchische volgorde.

Toby Blitz ||  Toby heeft de favoriet (Geronimo) vermoord en heeft hierbij vecht skills en een zekere harteloosheid laten zien. Het Capitool zal hem zeker als een kanshebber zien.

Rook Olsen || Haar bondgenootschap met Toby speelt haar in de kijker, maar haar actie met de schaar heeft ook laten zien dat ze pit heeft. Daarnaast is ze natuurlijk een opvallende verschijning met haar witte haar.

Ralph Shine || Zijn sterke bondgenootschap en vooral zijn venijnige vechtkunsten hebben zeker wat aandacht vergaard! Deze eerst onopvallende jongen lijkt nu een sterke positie te hebben veroverd.

Verona McLean || Knap en een sterke vechter, je kan er zeker vanuit gaan dat Verona wat fans heeft in het Capitool!

Dana Orchard || Ook een knappe meid en een goede vechter. Haar bondgenootschap met Verona maakt haar kansen alleen maar groter. Nu ze haar enkel bezeerd heeft en in een valkuil zit, zijn de meningen echter wel wat sceptischer geworden.

Nino Naysmith || Zijn bondgenootschap met Dana en Verona vergroot zijn kansen behoorlijk. Ook zal hij wat vrouwelijke Capitool fans vergaard hebben met zijn looks. Zijn redelijk passieve houding in de gevechten valt echter niet helemaal in de goede houding.

Marco Seppänen || Groot en sterk, daar houd het Capitool wel van! Ze weten nog niet echt hoe passief de jongen is, maar het feit dat hij Lucca liet lopen was een teleurstelling. Het bondgenootschap zet hem echter wel in een sterke positie.

Neutral
Dit zijn karakters die niet meteen een overtuigende winnaar zullen zijn, maar die mensen toch een beetje in het achterhoofd houden. Deze karakters kunnen nog in of out of favor vallen. Lijst op hiërarchische volgorde.

Davi Afolayan || Hoewel Davi niet groot is, heeft hij wel wat spieren. Zijn bondgenootschap met Marco, Gwendolyne en Elize zet hem op een sterke positie.

Gwendolyne Jones || Deze meid heeft vrijwel eigenhandig één van de sterkste bondgenootschappen opgezet, dus het Capitool is benieuwd wat deze meid nog verder gaat doen!

Elize Rennold || Haar bondgenootschap met Marco, Davi en Gwendolyne werkt zeer in haar voordeel. Het is de Capitool mensen al wel duidelijk dat ze intelligent is, maar ze moeten nog maar zien hoe nuttig ze zal zijn.

Avery Russo || Je zou denken dat een meisje zo anti Capitool out of favor zou zijn gevallen (en dat is ze ook wel bij sommige Capitool inwoners), maar haar gevatte opmerkingen en strijdlust maken haar juist favoriet bij anderen.

Kasa Locklear || Hoewel deze meid niet erg pro Capitool is  heeft ze haar naam voor zich spreken. Mensen verwachten dat het net zo'n vechter zal zijn als haar zus. Het gevecht bij de hoorn was echter wat teleurstellend.

Duncan Williams || Duncan had zich niet echt in de kijkers gespeeld tijdens de trainingen, maar nu hij in gevecht is bij de hoorn, houd iedereen zijn adem vast. De uitkomst van het gevecht zal bepalen of hij in of out of favor valt.

Xiomara Spurling || Hoewel ze maar een klein meisje is, heeft het Capitool ook wel door dat er meer schuilt achter dit tengere, blonde gestalte.

Lucca Golden || Het Capitool weet nog niet echt wat ze van Lucca moeten denken, hoewel hij zich niet echt in favor heeft gespeeld na zijn reactie of Igraine en het feit dat hij weg rende voor het gevecht met Davi.

Royalty Heda || Hoewel het meisje wel wat fans heeft vergaard met haar enthousiasme tijdens de interviews, heeft niemand echt hoop dat ze de Spelen zal winnen. Ze kan misschien wel wat sponsoringen uit medelijden/medeleven krijgen.

Out of favor
Dit zijn karakters die, in de ogen van het Capitool, maar weinig kans hebben om te winnen. Je kan ook out of favor vallen door je zeer anti-Capitool te gedragen of uit te spreken. Lijst op hiërarchische volgorde.

Cyril Moore || Cyril heeft nog niet veel meer gedaan dan wegrennen en dat hij niet eens probeert om de kleine Royalty aan te vallen was al helemaal een tegenvaller.

Suzy Finnegan || Dit kleine meisje heeft misschien de schattigheidsfactor, maar het is iedereen wel duidelijk dat ze noch sterk, noch slim is.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Voel je alsjeblieft niet persoonlijk aangevallen door de plaatsing van jouw karakter op deze lijst. Ik heb enkel geprobeerd zo goed mogelijk te interpreteren hoe jullie karakters over komen op de Capitool inwoners en wat wel of niet gunstig voor hun zou zijn.

Als je opmerkingen of verbeteringen op de lijst heb, laat het weten! Alle hulp is welkom Smile


Laatst aangepast door Davi Afolayan op zo apr 02, 2017 4:12 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
Royalty Heda
District 7
Royalty Heda

PROFIELAantal berichten : 42
Registratiedatum : 15-10-16
KARAKTER

Sponsoren || Who is in favor? Empty
Onderwerp: Re: Sponsoren || Who is in favor? | zo feb 05, 2017 6:08 pm

Je hoeft het niet te veranderen of course, maar misschien is het wel leuk/interessant om ook de visie van anderen (mij in dit geval Razz) te hebben? Degene die ik niet heb genoemd vind ik iig goed staan (en het is ook niet dat ik het niet eens ben met dit lijstje hoor!)

Ik schat zelf Verona als iets minder populair, wat te maken heeft met haar leeftijd en daardoor ook haar fysieke kracht. Ze heeft het voordeel dat haar sterke punten opvallen (close combat) maar ik denk dat ze voornamelijk aantrekkelijk is in een bondgenootschap, en niet als individu. Ik denk dat ze dan snel middenmoot wordt. Ze wordt ook omschreven als dat ze een 'nors' uiterlijk heeft, wat niet meehelpt.
Maar, in combinatie met Dana zouden ze wel eens extra populair zijn. Dana staat daar naar mijn inziens goed, alhoewel zij waarschijnlijk ook beter functioneert in een bondgenootschap.
Nino mag wat mij betreft iets hoger. Ik schat hem zelf als één van de Tributen die ook zonder bondgenootschap erg interessant is.

Marco schat ik voor nu hoger vanwege zijn uiterlijk en score. Wie weet blijft hij aantrekkelijk om te sponsoren in de hoop dat iets gaat doen. Zijn bondgenootschap werkt echter in zijn voordeel.
Gwen en Davi zijn natuurlijk siblings van eerdere tributen, wat hen imo al populair maakt. Daarbij zijn ze allebei behoorlijk degelijk, waardoor ik ze hoger in zou schatten. Datzelfde heb ik ook bij Kasa en al helemaal bij Avery. Die laatste hoort imo door haar achternaam al bij de most in favor, of iig top neutral. Kasa en Avery zijn niet op en top fit, maar dragen dus wel hun achternaam bij zich. Hoewel Xiomara compleet anders is dan Janaea, heeft ook haar achternaam waarschijnlijk een voordeel. Janaea heeft het ver geschopt zonder veel te doen: als Xio ook nog eens iets kan, of óók niks hoeft te doen.. Kasa zal wel iets zijn gezakt omdat ze is geraakt. Duncan (en Ralph) vind ik (tot nu toe) redelijk onopvallend.

Ik denk echter wel dat Royalty wat populairder is. Voor haar leeftijd en gedrag heeft ze een degelijke score, plus ze is vet schattig. We hebben al eerder gezien dat dat zeker bij kan dragen. Uiteraard zal niemand denken dat ze wint, maar her being very likable and cute en het feit dat ze stiekem best wel wat kan kan op de wat langere termijn wel meehelpen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Davi Afolayan
District 11
Davi Afolayan

PROFIELAantal berichten : 59
Registratiedatum : 22-09-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landbouwer
Leeftijd: 14 jaar

Sponsoren || Who is in favor? Empty
Onderwerp: Re: Sponsoren || Who is in favor? | do feb 23, 2017 10:12 pm

Oeps, zie je reactie nu pas ^^; Heb de lijst wat aangepast, aangezien er ook al wat dingen in de Arena zijn gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Sponsoren || Who is in favor? Empty
Onderwerp: Re: Sponsoren || Who is in favor? |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sponsoren || Who is in favor?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sponsoren tijdens de Spelen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: De Spelen :: Het Hongerspelen Archief :: 4de Hongerspelen-