Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Films & series

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di dec 22, 2015 11:51 am

Ik vond de film dus echt echt echt heel tof, en op bepaalde punten zeker beter dan het boek, ja. Alleen die epiloog was, eh, very unfortunate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di dec 22, 2015 5:32 pm

Ik moet m dus nog steeds zien :E WIE WIL ER MEE?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo dec 23, 2015 1:35 am

I VOLUNTEER!

De epiloog was idd wel een beetje jammer. Like, that thing was alienlike. But otherwise, awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo dec 23, 2015 10:55 am

Ik volunteer ook! Very Happy

En remind me: waarom was de epiloog jammer? ^^;
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo dec 23, 2015 1:42 pm

Yep. Spoilers:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do dec 24, 2015 9:39 am

Yes. The cat <3
En wat Soot zei over de epiloog, eigenlijk.
Spoiler:

Maar ik mag 'm binnenkort nog een keer zien, want the gf is nog steeds niet naar de bios geweest dus gaan we 'm een keer downloaden en samen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za jan 02, 2016 7:21 pm

Haha, okay, ik vind ze heel vaak creepy, dusja... Innocent

Also, het is begin 2016 dus ik ben wel benieuwd... welke films/series uit 2015 zijn jullie het meest bijgebleven en naar welke films/series die in 2016 uit gaan komen kijken jullie uit? Very Happy

Allereerst kijk ik uit naar Sherlock: The Abominable Bride, die ik zometeen ga kijken. La
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar Alice Through the Looking Glass, Assassin's Creed, Zootopia/Zootropolis, Moana en most of all natuurlijk Fantastic Beasts and Where To Find Them. En ik hoop dat het me gaat lukken om al deze films in de bios te kijken. rabbit
Qua series kan ik echt niet wachten op het vervolg op Vikings. En ik ben er nog niet helemaal over uit of ik toe ben aan een nieuw seizoen Game of Thrones. Ik heb liever dat het boek eerst uitkomt. :'D (Besides, ik heb geen zin in die plotline die hoogstwaarschijnlijk bij de Nightswatch gaat plaatsvinden (a)).

Qua 2015-films... Hm... Ik denk dat Mockingjay pt. 2, Inside Out en The Theory of Everything het meeste indruk op me hebben gemaakt... En Into The Woods was ook awesome. Oeh, en Cinderella was denk ik de film die me het meest verrast heeft op positieve manier - ik denk dat ik sinds die film iets opener sta voor het heruitbrengen van Disney Classics. (Still not a fan of that, though)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za jan 02, 2016 7:41 pm

Pfoeee, daar vraag je me wat. Mijn geheugen op het gebied van films is op het moment een beetje een zeef, geloof ik, maar The Theory of Everything vond ik inderdaad ook erg leuk. Verder ook Mockingjay Pt 2 (so cool), The Intern (heel lief) en natuurlijk STAR WARSSSS (yay). OH. EN PITCH PERFECT 2. SO MUCH FUN. Heb heel hard zitten lachen in de bios.

Ik kijk wel veel meer series, dus daar weet ik ook nog een stuk meer van. Top nieuwe ontdekkingen: The 100 (so much awesomeness), Person of Interest (nog steeds mee bezig maar nu al heel tof), Sense8 (wat heel weird begint maar oh zo awesome en interessant is), The X-Files (wat hilarisch is alleen al vanwege de 90's fashion), en Agent Carter (talking about badass women).
Daarnaast kijk ik nog steeds Bones, Elementary (<3), Grey's Anatomy (forever guilty pleasure) en ook wel Sherlock (but I like Elementary better). En van dit jaar kan ik me Game of Thrones ook nog goed herinneren, voornamelijk vanwege de reden dat ik het laatste seizoen nog níet gezien had. Ik keek vroeger veel series samen met m'n ex, maar op een gegeven moment werd het te veel om allemaal samen te kijken, dus hadden we afgesproken dat we Bones en Game of Thrones in ieder geval wel samen zouden kijken. Maar toen waren de eerste vier afleveringen van GoT gelekt, en had ie ze met z'n huisgenoot al gekeken. Dus ik was boos en had gezegd dat ik ze zelf wel zou kijken, maar dat heb ik dus nog steeds niet gedaan xDD
Anyway. Ik kijk enorm uit naar het vervolg van The 100 (en al de rest, natuurlijk. Maar vooral The 100). Hopelijk ga ik komende tijd eindelijk Game of Thrones bij kijken. Daarnaast ben ik net gisteren officieel begonnen met seizoen 1 van Doctor Who, dat beloofde ook al heel veel. En vanavond begint Wie is de Mol? alweer! Yasssss. Dus ik kruip zo achter de buis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jan 03, 2016 10:58 pm

Ik wacht op de release van het nieuwe seizoen van The 100. Serieus, ik was zo blij dat ik die serie gevonden had xD Thank you random aanklikken van ''interessante'' titels.

En ik wacht op de release van Vikings seizoen 4 in februari Smile Daarnaast op Game of Thrones natuurlijk.

''Reign'' heeft een seizoen stop lijkt wel. Maar dat komt misschien wel door de rare dagen. Dus daar wacht ik ook op Smile

Wie is de Mol volg ik ook weer dit jaar. Met mijn vrienden hebben een poule gemaakt op de app. Vorig jaar had ik de meeste punten, maar verloor die xD Ik gokte op de verkeerde persoon D:

Daarnaast kijk ik ook Anime. Op dit moment voornamelijk ''Fairy Tail''. Aangezien ik de manga van Naruto al gelezen heb, had ik geen behoefte meer om de Anime te kijken xD

Ik moet de film ''The Danish Girl'' uit 2015 nog zien. Die lijkt me erg interessant.

En er zijn te veel films die ik in 2016 moet zien:
- X-Men: Apocalypse
- Fantastic Beasts and Where to Find Them
- Captain America: Civil War
- Kung Fu Panda 3
- Ice Age: Collision Course
- Zootropolis
- Now You See Me 2
- Assassin's Creed (please, pretty please, don't f*ck up director)
- The Huntsman Winter's War
- Finding Dory
- The Secret Life of Pets
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di jan 05, 2016 8:30 pm

Oooh, ik was helemaal vergeten dat Finding Dory dit jaar al komt, voor mijn gevoel moest dat nog een eeuwigheid duren! En Vikings komt al in februari? Awesome Drool

Qua series kijk ik dus uit naar Vikings en Game of Thrones. De Christmas Special van Sherlock viel trouwens wel een beetje tegen, in my opinion. :c Maar misschien waren mijn verwachtingen ook gewoon te hoog. En onlogisch. En zo. Ik hoopte gewoon dat het een losstaand verhaal zou worden dat zich volledig in het verleden af zou spelen.

Qua films heb ik hoge verwachtingen van Zootropolis (Voorheen volgens mij Zootopia, hebben ze de titel veranderd of zo?), Jungle Book (vergeet telkens dat die ook komt, though), Alice Through the Looking Glass, Finding Dory, Ic Age, Fantastic Beasts, Moana en Assassin's Creed
The BFG moet ik eerst nog even lezen, voordat die uitkomt denk ik. Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor dat ik die nog niet gelezen heb... :f:

En ergens wil ik Gods of Egypt ook wel zien, ook al zijn mijn verwachtingen daarvan echt heel-heel-heel laag :f: Egyptian Mythology though.
En whut, waarom komt er een vervolg van Snowwhite and the Huntsman? That's not worth it... Oke, het is niet echt een vervolg. But still.
Ooh, komt The Secret Life of Pets ook dit jaar uit? Geen idee wat ik daarvan verwacht. Waarschijnlijk wordt het een enorm flauwe film, maar misschien ook wel weer heel grappig. Idk. Same goes for die pelikanen. Storks of zo.  
Hé, komt er ook een remake van Pete's Dragon? Niet dat ik het origineel gezien heb, maar... jee... is dit het jaar van de Disney remakes of zo?

Aaanyway, genoeg om naar uit te kijken, vind ik Thumbs Up
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Solar Gbadamosi
District 4
Solar Gbadamosi

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di jan 05, 2016 8:36 pm

Ik wil die film met de huisdieren zien en die met dino's! En ik wist niet dat er een AC film uitkwam, dus daar ben ik ook benieuwd naar. Also Fantastic Beasts, obviously.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di jan 05, 2016 8:50 pm

Ooooooh je hebt de BFG nog niet gelezen? :o Die gaat NU bovenaan je leeslijst! Kijk inderdaad uit naar die film. En Moana!

En ik had een trailer gezien van The Huntsman: Winter's War zonder te weten dat het een vervolg was op Snow White and the Huntsman, en ik moet zeggen, toen zag het er best awesome uit Very Happy Maar ik heb die eerste film dus nooit gezien, haha.

ALSO. Is het nou dit jaar dat de speelfilmversie van Beauty & The Beast uitkomt? Oh, nee, IMDb zegt 2017 :C Daar kijk ik ook wel een beetje naar uit namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyson Green
District 7
Dyson Green

PROFIELAantal berichten : 189
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Begeleider
Leeftijd: 37

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr jan 15, 2016 11:54 am

Voor de mensen die de serie "Mortal Instruments" hebben gelezen als boek, er is nu een tv serie van. Ik heb gisteren aflevering 1 gezien en ik vond het niet zo goed, maar misschien dat andere mensen zelf ook willen kijken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Solar Gbadamosi
District 4
Solar Gbadamosi

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do jan 21, 2016 1:37 pm

Ik ben The 100 weer aan het kijken en eergister had ik echt een dikke nachtmerrie over dat, deze Arena, de pods van Mockingjay en TMR Scorch Trails - het boek, that is. Het was fucking vaag en iedereen werd echt op nasty manieren vermoord.. Maar toen ik gister the 100 verder keek had ik weer nergens last van xD


Laatst aangepast door Solar Gbadamosi op do jan 21, 2016 2:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do jan 21, 2016 2:19 pm

Solar Gbadamosi schreef:
Ik ben The 100 weer aan het kijken en eergister had ik echt een dikke nachtmerrie over dat, deze Arena, de pods van Mockingjay en TMR Scotch Trails - het boek, that is. Het was fucking vaag en iedereen werd echt op nasty manieren vermoord.. Maar toen ik gister the 100 verder keek had ik weer nergens last van xD

Vanavond begint het nieuwe seizoen in Amerika Very Happy Dus morgen is hij op internet te zien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Solar Gbadamosi
District 4
Solar Gbadamosi

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do jan 21, 2016 2:45 pm

Iduna Ysgar schreef:
Solar Gbadamosi schreef:
Ik ben The 100 weer aan het kijken en eergister had ik echt een dikke nachtmerrie over dat, deze Arena, de pods van Mockingjay en TMR Scotch Trails - het boek, that is. Het was fucking vaag en iedereen werd echt op nasty manieren vermoord.. Maar toen ik gister the 100 verder keek had ik weer nergens last van xD

Vanavond begint het nieuwe seizoen in Amerika Very Happy Dus morgen is hij op internet te zien Very Happy

Ikr! Daarom begon ik ook weer te kijken! Ik was bij S02E02 soortvan gestopt. Had toen geen zin en m'n beste vriend zei steeds dat hij ze per aflevering minder vond worden (niet zozeer minder goed, zei -ie, maar minder plezierig om naar te kijken omdat het nogal donker wordt) dus ik zag er een beetje tegenop. Maar ik ben nu bezig en ik vind het fan-tas-tisch <3 ik moet nog vijf afleveringen dus dat haal ik net hoop ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kye Flecker
District 4
Kye Flecker

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 24-12-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser/scholier
Leeftijd: 14

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jan 24, 2016 2:17 pm

Ik heb gisteren de finale van seizoen 2 gezien en hoewel ik nu echt wil weten hoe het verder gaat, zie ik er ook een beetje tegenop. This shit is hard to watch. Zoals je zei: het is nogal donker en elke keer als er een lichtpuntje lijkt te zijn is het toch weer een trein die je tegemoet raast in de tunnel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew Wilson
Burgemeester District 7
Andrew Wilson

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 23-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Mayor District 7.
Leeftijd: 37 long years.

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jan 24, 2016 5:38 pm

Damndamndamn de nieuwe episodes van The 100, Arrow & The Flash zijn zooo awesome. c: Ik ben echt blij dat bijna al m'n series weer zijn begonnen.
Nouja, TWD moet weer moeilijk doen en pas 14 februari beginnen maar oke. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jan 31, 2016 5:14 pm

Ik vind The 100 in dat opzicht echt geweldig. Het is inderdaad duister om te zien, maar hee. Let's face it: het is doden of gedood worden daar. Heb net seizoen 3 episode 2 afgekeken.
Shit's going down xD

Reign is ook weer awesome Very Happy Love it. Nu wachten op Vikings. Die start in februari.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do feb 04, 2016 9:19 pm

Volgt hier ook iemand War & Peace? Het is een mini-serie (6 afleveringen, geloof ik), maar best wel tof. Het gaat over een aantal families in Rusland ten tijde van Napoleon. Het heeft een beetje een Pride & Prejudice feeling, vind ik, maar dan met wat meer verhaallijnen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr feb 05, 2016 1:05 am

Nou las ik daar dus precies vandaag iets over op Tumblr... Heb zelf de serie gezien, maar blijkbaar heeft de regisseur of producer of iets dergelijks van War & Peace ook de BBC versie van Pride & Prejudice gemaakt... dus misschien vandaar de overeenkomsten qua feeling Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Solar Gbadamosi
District 4
Solar Gbadamosi

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma feb 08, 2016 4:44 pm

The 100 s03ep03:
EDIT:
the 100 s03ep07:


Laatst aangepast door Solar Gbadamosi op do maa 10, 2016 11:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo feb 21, 2016 2:48 pm

Yaay, gisteren de eerste aflevering van Vikings seizoen 4 (of welk seizoen er nu dan ook bezig is) gezien Clap (al ben ik ergens wel teleurgesteld in een bepaald personage, maar ja... mijn hoop was op zich ook niet heel realistisch, denk ik xD)


Oh ja, en nu nog even tijd vinden om Zootopia in de bios te zien bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma maa 07, 2016 9:17 pm

Dus... vorige week Zootopia gezien, which was all sorts of awesome! La

En afgelopen week ook de laatste aflevering van The Shannara Chronicles gekeken. Die was... iets minder all sorts of awesome. xD Maar ik had er sowieso al lage verwachtingen van (dus het viel allemaal reuze mee en was stiekem best leuk), omdat het 1) door MTV geproduceerd is en 2) ik ooit boek één uit die serie gelezen heb en het enige dat ik me daarvan kan herinneren is dat ik absoluut geen behoefte had verder te lezen. De tv-serie is op het tweede boek uit de serie gebaseerd though, hoewel het schijnt dat het verhaal heel erg afwijkt van het origineel. Shrug Anyway, als je niet te kritisch kijkt was het best vermakelijk enzo. ^^

En zijn er hier mensen die Dickensian kijken? Want dat is volgens mij dus echt een hele leuke serie. Afgelopen weekend drie afleveringen gezien en ik kan niet wachten tot ik weer tijd heb om verder te kijken. Very Happy Het is zegmaar, heel veel (alle?) verhalen van Dickens door elkaar gegooid. Of beter gezegd, de personages zijn bij elkaar gegooid in één verhaal. I like it. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma mei 23, 2016 8:01 pm

Aaaaaaaah Faint rabbit Happy Hop



Maar nu eerst... Game of Thrones. Shivering
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Films & series - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: Films & series |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Films & series

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-