Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Films & series

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do okt 23, 2014 12:26 pm

Hahaha. Dat klinkt als een goed idee! En dromen hoeven niet realistisch te zijn; als het goed is dan worden ze dat vanzelf wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do okt 23, 2014 12:52 pm

Yay, gisteren is de eerste episode van seizoen 2 van The 100 begonnen. Dus die staat vandaag op internet <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do okt 23, 2014 3:33 pm

Waar gaat dat over? Is het een aanrader? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Emmelin Carter
District 4
Emmelin Carter

PROFIELAantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Badjuffrouw
Leeftijd: 17

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do okt 23, 2014 5:18 pm

Ja, dat vraag ik me ook echt af.
Een vriendin van mij is het boek aan het lezen, maar wil niets loslaten, haha.
En Reign lijkt me ook al zo geweldig. Gaat het over voordat Mary bruut onthoofd werd door haar nicht/landsbuurvrouw? Als Elizabeth erin voorkomt ga ik hem zonder twijfel kijken ^^
*Moet eigenlijk echt niet aan nog een serie beginnen maar geeft er verder niet zo veel om*

DISNEY Clap And suddenly, 2016 seemed far, far away...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.divergentrpg.actieforum.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr okt 24, 2014 3:57 pm

Emmelin Carter schreef:
Ja, dat vraag ik me ook echt af.
Een vriendin van mij is het boek aan het lezen, maar wil niets loslaten, haha.
En Reign lijkt me ook al zo geweldig. Gaat het over voordat Mary bruut onthoofd werd door haar nicht/landsbuurvrouw? Als Elizabeth erin voorkomt ga ik hem zonder twijfel kijken  ^^
*Moet eigenlijk echt niet aan nog een serie beginnen maar geeft er verder niet zo veel om*

DISNEY Clap And suddenly, 2016 seemed far, far away...

The 100
Summary:
The series is set 97 years after a devastating nuclear war wiped out almost all life on Earth. The only known survivors are the residents of twelve space stations in Earth’s orbit prior to the war. The space stations banded together to form a single massive station named “The Ark”, where about 2,400 people live.[1] Resources are scarce and all crimes no matter their nature or severity are punishable by death (“floating”) unless the perpetrator is under 18 years of age. After the Ark’s life support systems are found to be critically failing, one hundred juvenile prisoners are declared “expendable” and sent to the surface in a last ditch attempt to determine if Earth is habitable again. The teens arrive on a beautiful planet they’ve only seen from space. Confronting the dangers of this rugged new world, they struggle to form a tentative community. However they discover that not all humanity was wiped out. There are people on Earth who survived the war, called “grounders” by the 100.
http://streamtvlinks.me/2014/03/watch-the-100-online-free/
Op deze website kijk ik al mijn series. Super handig Wink

Maar daar gaat the 100 dus over. Nu is seizoen twee er en de eerste aflevering heeft the 48. Omdat er nog maar 48 mensen over zijn van de oorspronkelijke 100.
Zelf vind ik het een aanrader. Ik heb het eerste seizoen achter elkaar door gekeken. Het was vooral het verhaal dat me pakte en de strijd tussen wat goed is en wat kwaad is. En dat, dat verschil niet perse tussen twee groepen zit, maar ook binnen één groep kan zitten. If you know what I mean ...

Reign
Het volgt niet het originele verhaal van Mary, Queen of Scotland. In de geschiedenis is zij heel jong weduwe geworden van de nieuwe Franse koning, Francis II. Hij was schriel en ziek, althans zo stond het in de geschiedenisboeken. In de serie is hij juist heel erg sterk en zijn ze hun 18e verjaardag voorbij gegaan. Terwijl Francis eigenlijk nooit ouder is geworden dan 16 jaar. Het houdt dus niet de geschiedenis vast. Al komt Elizabeth er wel in voor. Vooral de hoop van Frankrijk dat ze oud en eenzaam sterft, zodat zij via Mary de kroon kunnen opeisen xD

Maar op zich is het wel een leuke serie, omdat het de problemen aan het paleis weergeeft. Het vals spelen, het hebben van geheimen, smeden van complotten, het smeden van bondgenoten en het maken van vijanden enz. Ik houd daar zelf wel van. En ik ben gek op historische verhalen/series.
Ik vind het zelf een aanrader.

Als je een serie wilt zien die meer de geschiedenis vast houdt, dan stel ik voor dat je The Tudors kijkt. Dat gaat over King Henry VIII. Degene met 6 vrouwen, waarvan er twee hem overleefd hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za okt 25, 2014 1:10 pm

I'm just... dropping this here:

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za okt 25, 2014 1:27 pm

... Wauw. Eh. *is sprakeloos* Is de Kerstmeet niet rond de tijd dat die uitkomt? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za okt 25, 2014 2:16 pm

Ehm... Dat dacht ik ook, maar ik heb het net even opgezocht op IMDB en blijkbaar komt hij pas op 29 januari in Nederland in de bioscoop. Bijna een maand na de Amerikaanse release. Sad Ah well, we hebben altijd The Hobbit nog? Though, die wil ik eigenlijk best graag in marathon zien, als Cinemec zijn belofte nakomt en als de tickets betaalbaar zijn. Hahaha NO
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za okt 25, 2014 2:20 pm

Awwwww... stom dat het zo lang duurt nog Sad Maar The Hobbit is ook cool Smile Ik weet alleen niet of ik een marathon daarvan zou kunnen doorstaan, want die films duren zo lang en dan val ik in slaap Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di nov 25, 2014 12:16 am

1) Mockingjay is life.
2) BIJNA HOBBIT YAY
3) Ik ben aanzienlijk verder met Doctor Who! s05ep012 als ik me niet vergis. Maar ik vind Eleven tot nu toe niet echt leuk, dus ik hoop dat hij binnenkort wat beter uit te houden is. Het gaat al beter though.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Hayden de Payens
District 11
Hayden de Payens

PROFIELAantal berichten : 37
Registratiedatum : 22-11-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di nov 25, 2014 9:59 am

Supernatural kijkt iemand hier dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle Deveno
District 8
Belle Deveno

PROFIELAantal berichten : 132
Registratiedatum : 08-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Naaister
Leeftijd: 16

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo nov 26, 2014 1:33 pm

Ja ik, al moet ik van de laatste seizoen een beetje inhalen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr dec 19, 2014 8:10 pm

Vanavond naar The Hobbit Very Happy #OneLastTimeMaarOokWeerNietWantIkGaNaKerstNogEenKeertje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr dec 19, 2014 8:11 pm

Oeh, vet! Ik ga zondag, spanneeeeeeeeend Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
George Douglass
District 4
George Douglass

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 30-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Districtbewoner
Leeftijd: 13

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr dec 19, 2014 10:24 pm

Vandaag voor de 3e keer begonnen met Vikings, nu het eindelijk ook in NL op tv is. Echt een fantastische serie xD

(al is Robin Hood op dit moment nog altijd mijn favoriete serie ooit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za dec 20, 2014 9:20 am

Robin Hood-serie? *searches IMDB* Also, Vikings op de Nederlandse TV? Nooz *searches Google* Oh. FoxNL? Daar heb je een pluspakket oid voor nodig, right?  Sigh (Oke, die hebben we op dit moment, maar maar voor een half jaar en ik heb pas over een half jaar tijd om het te kijken, dus opnemen heeft ook geen zin.  Shrug )

Oh, en the Hobbit was nice! :E Het zag er weer allemaal heel mooi uit (behalve de eerste scene ofzo XD). Oh, en ze hadden weer major issues met het aanhouden van de goede lengte van de dwergen en Bilbo, wat ik echt doodzonde vind want het is helemaal nergens voor nodig. Kom op, in The Fellowship of the Ring (Meer dan 10 jaar geleden!) deed je dit beter Jackson!  Hmm

En ik miste zowaar een scene uit het boek. XD Ik wist niet dat dat mogelijk was, maar toch, het is waar. Here's me hoping it'll be included in the extended edition. (Ik ben dan ook een fan van de duizend verschillende eindes van de Return of the King, dus van mij had de Hobbit ook best duizend verschillende eindes mogen krijgen  Laughing Hoe meer hobbitses hoe beter. Martin Freeman is echt een held.  Cool )

En wauw. Nu ik eraan terug denk vraag ik me af waarom de film maar 2,5 uur duurde. Er waren opties zat om de film drie uur te maken, zelfs in het gevecht (want sommige characters hebben echt heel weinig screentime gekregen deze film xD). Ik bedoel: ik snap dat er dan mensen zijn die vinden dat de film te lang duurt, maar het is zo... zo niet Peter Jackson om niet elke gelegenheid aan te grijpen om de film drie uur te maken.

Ehm. Ohja, al die verwijzingen naar Lord of the Rings. Me likes. Love
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
George Douglass
District 4
George Douglass

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 30-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Districtbewoner
Leeftijd: 13

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za dec 20, 2014 7:07 pm

Cecilia Peak schreef:
Robin Hood-serie? *searches IMDB* Also, Vikings op de Nederlandse TV? Nooz *searches Google* Oh. FoxNL? Daar heb je een pluspakket oid voor nodig, right?  Sigh (Oke, die hebben we op dit moment, maar maar voor een half jaar en ik heb pas over een half jaar tijd om het te kijken, dus opnemen heeft ook geen zin.  Shrug )

Robin Hood van BBC, sinds er veel te veel Robin Hood series/films zijn (die ik een stuk minder vind)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma dec 22, 2014 1:28 am

Ik ben vanavond geweest naar De Hobbit! En ik vond het awesome!

Maar persoonllijk heb ik niet echt iets uit het boek gemist of zo (welke scene bedoelde je, Nita?) en vond ik het best lang duren. Ik weet dat Peter Jackson er duizend uur aan vast had kunnen plakken, maar ik ben stiekem nog steeds van mening dat dit niet de best mogelijke verfilming van de Hobbit is. Mijn probleem (met de hele trilogie) is een beetje dat elk miniem detail opgeblazen wordt tot epische proporties. In een boek van 100 pagina's zijn er gewoon bepaalde gebeurtenissen die in een paar zinnen worden afgehandeld, en dat is dat. Het levert dan uiteindelijk wel een epische trilogie op, die The Lord of the Rings kan evenaren in drama en grote gevechten, maar de toon van het boek was niet zo. Het boek was veel komischer en luchtiger, en dat mis ik wel. Ik had misschien ook liever een komische film gezien, in plaats van een epos.
(Wat niet wil zeggen dat ik de beweegredenen achter de keuze voor drie films en meer epischheid kan zien (first of all, money business). Ik bedoel, als ik het me goed herinner, werd The Battle of Five Armies in een pagina of vijf afgehandeld, wat natuurlijk niet echt eer doet aan de 'seriousness' van de situatie. En ik moet ook zeggen dat ik de uitstapjes naar 'wat is Gandalf in de tussentijd in hemelsnaam aan het doen' wel leuk vond, want in het boek wordt dat in een zinnetje genoemd en moet je zelf een beetje puzzelen met wat er precies bedoeld was. Dit was wel een trilogie aan films die, qua toon en karakter, ook meer bij The Lord of the Rings past, omdat de sfeer meer hetzelfde is. Bij het boek van De Hobbit lag die serieuze toon meer ergens diep onder verborgen. Idk, ik ben er nog niet helemaal met mezelf over uit.)

Anyway. Wat ik nog wilde zeggen: er waren bepaalde dingen waar ik me in eerdere films aan had geërgerd (het hele bestaan van Azog, bijvoorbeeld, want dat leek echt alleen maar verhaal te rekken en leek nergens echt toe te leiden), maar dan krijgt het in de laatste film uiteindelijk alsnog een soort van purpose
Spoiler:
.
And I loved those references to LotR too! Hihi, mooie vooruitwijzingen en zo.

En en en vanuit cinematisch opzicht (of zo) waren er echt een hoop mooie shots. Dude. En ik heb een aantal nuttige dingen geleerd uit de films:
Spoiler:

En en en ik heb me nergens echt geërgerd aan de lengtes van dwergen en hobbits? Ze waren altijd wel reasonably sized and particularly cute when compared with other races, en onderling zagen ze er vrij normaal uit, maar dat is vrij normaal en in Erebor is alles oversized dus dat is vrij moeilijk voor vergelijkingen en zo... Nitaaaa, could you please enlighten me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma dec 22, 2014 11:52 am

Ik heb BotFA nog moet gezien maar ik sluit me wel aan bij wat Nana zegt. Al vind ik het ergens ook wel handig want in het boek vond ik het juist te snel gaan en vond il het zonde dat er niet meer tekst was, en de films gaven me wel een beter beeld van het boek.

also mijn ma zit nu Orphan Black te marathonnen en ik vind het leuker/boeiender dan ik toe wil geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma dec 22, 2014 1:36 pm

@Nana: In het boek is er nog een scene aan het einde waarbij Balin (of wat z'n naam ook is. Volgens mij Balin. De coolste van de Dwergen. Die met dat witte haar en die grote neus. De meest wijze, zeg maar) nog op bezoek komt bij Bilbo (volgens mij samen met Gandalf) ^^

En ik vond de lengte van de film prima. Bij de andere twee films had ik op een gegeven moment wel zoiets van: okeeeee, nu heeft dat vechten wel lang genoeg geduurd.... maar bij deze eigenlijk niet. Nja, misschien heel even, toen het vechten al praktisch op z'n eind was. En ik vind dat er al best veel humor in zit, eigenlijk? Zeker als je het vergelijk met LotR.
En ik vond het ook leuk dat Bilbo meer screentijd kreeg dan in het boek bij het gevecht, aangezien hij in het boek al ergens heel snel bewusteloos raakt en eigenlijk 95% van het vechten überhaupt niet meekrijgt. EN ik ergerde me niet zoveel aan Tauriel als in de vorige film. Al was ze nog steeds irritant. Shut up met je wannabe-dwarf/elf-love.

Ooh, en op een gegeven moment zegt Bard: "Winter is upon us." wat vertaald werd als "De winter komt eraan." en de ondertiteling stond er al eerder dan dat hij het zei, dus een aantal mensen in de bioscoop hoorde je echt al fluisteren: "Winter is coming..." Dat vond ik stiekem wel grappig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma dec 22, 2014 1:59 pm

Hahaha, ja, die gedachte was bij mij ook opgekomen en je hoorde inderdaad een aantal mensen gniffelen xD

Ik vond Tauriel wel vet, eigenlijk. Heb me nooit echt aan haar geërgerd en ik vond dat haar verhouding met Kili wel wat toevoegen, zeker voor de lengte van de films :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma dec 22, 2014 2:04 pm

Nike Foxglove schreef:
Nitaaaa, could you please enlighten me?

Nou, vooruit dan maar weer Nanana (< omg, die emoticon heet Nana! Waarom wist ik dat niet en welk toeval liet mij juist op díe emoticon klikken? This is awesome.)

Anyway, de scene is idd die Anja noemt, van Balin in Bag's End.

May contain spoilers:

(Edit: Oja, maar het zijn natuurlijk ook maar een beetje zeurpuntjes, omdat de rest van de film er gewoon zo goed uit ziet. XD)

Edit2: De "How shall this day end?"-quote van Gandalf, die ze in pretty much elke trailer gebruiken, zat die überhaupt in de film? Net als de - minder gebruikte - "Everything I did... I did for them"-quote van Thorin?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma dec 22, 2014 9:37 pm

Voor wie series niet via de tv kan zien, maar wel via internet zou willen zien:
http://stream-tv.co/
Ideale site. Er staan zoveel series op ... Ik kijk er alles op Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma jan 26, 2015 6:06 pm

Uhm. Okay. Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden: http://blogs.disney.com/oh-my-disney/2015/01/26/guess-which-disney-princess-emma-watson-is-about-to-play/?cmp=SMC|bea|natural|blgomd|OMDJanuary|TW|emmawatson-Disney|InHouse|2015-01-26|||esocialmedia||

De ene helft van mijn brein zegt "Yay!" en de andere helft zegt "waarom?". Willen ze soms elke animatiefilm van Disney om gaan zetten in een live-action film? Shrug
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Kye Flecker
District 4
Kye Flecker

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 24-12-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser/scholier
Leeftijd: 14

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series | ma jan 26, 2015 6:26 pm

I see your point, but HERMIONE is going to be BELLE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Films & series - Pagina 2 Empty
Onderwerp: Re: Films & series |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Films & series

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-